środa, 19 sierpnia 2015

TOP 10

I mnie to nie ominęło. Zostałam nominowana do TOP 10. Podziękowania ślę do Dark Face, która już będzie zawsze Dark oraz Kalki. Dziękuję Dziewczyny :)

TOP 10 BY EM

Szczerze, nie wiem od czego zacząć... a zaczynać jest najtrudniej. Pozwólcie więc, że blogi będą podane losowo. Nie chcę żadnego wywyższać, stawiać wyżej od innych, faworyzować. Mimo numeracji, miejsce nie ma znaczenia.

#10 JEDEN DZIEŃ - DELIVERY
Del, Ty wiesz, że ja uwielbiam to, co napiszesz. Historia Zuzy, która rozstaje się ze swoim chłopakiem. Poznaje Wojtka, krótka przygoda kończy się niemal dramatycznie. Czy udało się? Sami sprawdźcie.

#9 BEZ UCZUCIA - PYSKATA
Wiecie, co mnie tutaj skusiło? Już nawet nie sam fakt, iż głównym bohaterem jest Wojciech. Skusiła mnie obecność Kamila, którego uwielbiam! Iga - psycholog bełchatowskiej Skry od samego początku pracy w klubie ma konflikt z jednym z przyjmujących... tak, Włodarczykiem. Bo skoro Em poleca, to kto by mógł to być? Pani psycholog stara się pomagać Wojtkowi, który z początku zachowuje się jak kretyn, aż...

Jedno z najlepszych! Ta historia.. ughh nawet nie wiem, co mam napisać. Jest po prostu genialna! Gdy już myślisz, że wszystko wychodzi na prostą, autorka da Ci pstryczka w nos i powie "No chyba nie myślałaś, że będzie tak łatwo!". Maja jest zupełnym przeciwieństwem swojej siostry - ułożona, spełniająca się młoda kobieta, w szczęśliwym związku. Ale co łączy ją i Wojtka (znów Wojtka), który teoretycznie jest chłopakiem siostry Mai? 

Ola jest dziewiętnastolatką, która dostała szansę od losu. Praca z kadrą Polski? Która z nas by nie skorzystała? Chcą wypaść jak najlepiej przed trenerem reprezentacji i jednocześnie dobrym znajomym wuja, Oli rzucane są kłody pod nogi. Czy sobie z tym poradzi?

Andrzej i Halszka nienawidzą się. Co jednak się stanie, gdy wspaniałomyślny Karol, brat Halszki, zaproponuje Kraczącemu mieszkanie? Andrzej wprowadza się pod dach rodzeństwa Kłosów i zaczyna się zabawa! Zainteresowani? Polecam z czystym sumieniem!

Jest Włodarczyk, jest Szalpuk, jestem i ja. Nie będę się rozpisywać, bo historia dopiero się rozpoczyna. Polecam! 

#4 SZTUKA MAŁŻEŃSTWA - LETTE (DAWNIEJ NICOL)
Zdecydowanie mój faworyt. Czytałam nawet wtedy, kiedy bohaterem był Kłos. Akcja historii rozpoczyna się, gdy państwo Włodarczyk postanawiają się rozwieźć. Proces sądowy nie idzie jednak po ich myśli. Wojtek stara się naprawić małżeństwo. A lekcja gotowania? Mistrzostwo! 

Susan i mój kochany Mikuś, do którego mam szczególną słabość. Śmieję się, że mrużenie oczu mamy rodzinne. Tak dawno na tym blogu się nic nie pojawiło, że aż nie wiem co tu napisać. Najlepiej jak sami sprawdzicie.

#2 BELIEVE I CAN FLY  - AZRAEL (DARK FACE, CIUWA)
I Dark musiała się tu pojawić. Opowieść o Wronie, o którym czytać nie przepadam. Skusił mnie jednak Włodarczyk. Znów. Co Wy ze mną robicie? Aśka, siostra czekoladowookiego, wdaje się w romans z Kraczącym. Jak to się skończy? Nie mam pojęcia!

#1 ZANIM DOSIĘGNIESZ DNA - LETTE (DAWNIEJ NICOL)
Zaczęła.. i zawiesiła. Ale czekam! Dostaje szansę, wyjeżdża i zostawia męża z siostrą, którą się opiekuje. Bohater: Władeczek, bo któż by inny! Będzie gorąco! 

Pewnie zastanawiacie się, dlaczego nie zamieściłam tu Myśli Win. Odpowiedź jest prosta: Myśli wykraczają poza wszelkie rankingi. Ot co. Nie nominuję nikogo. Pozdrawiam! Em!

8 komentarzy:

  1. jej dziękuję <3
    nakabluję Ci, ale Win wróciła z nowym! i przez to ja będę musiała coś o Kwasowskim napisać kuwa! ona to celowo zrobiła chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i PS. wróciłam do starej nazwy, co z resztą widać xd

      Usuń
    2. nareszcie!.wiem wiem, widzialam juz o nowym. :p

      Usuń
    3. no jak muszę, to muszę... kuwa ja i BBTS, mieszkam w BB i jakoś dalej mi nie podchodzi, ale obiecałam jej :/
      Kamil i Wojciech, liczę że Ci się spodoba
      http://oczekiwana-milosc.blogspot.com/

      Usuń
    4. KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO! <3

      Usuń
    5. tak tak, wiem że mnie kochasz :D
      dlatego zapraszam u Kwasa i Włodiego na pierwszy
      http://oczekiwana-milosc.blogspot.com/2015/08/zycie-jak-to-zycie-toczy-sie-swoim.html

      Usuń
  2. Dziękuję Ci, aż za dwa wyróżnienia ❤ Nie spodziewałam się i jestem cholernie szczęśliwa. Wow dziękuję jeszcze raz :*
    Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku Em <3 Dziękuję Ci bardzo <3 Myślę, że we wrześniu wznowię Wojciecha :)

    OdpowiedzUsuń